otoplasti_kepce_kulak_ameliyati

Otoplasti ( Kepçe Kulak Ameliyatı )

Otoplasti olarak da bilinen kulak ameliyatı kulağın şeklini, konumunu veya oranını iyileştirebilir. Kulak yapısında doğuştan var olan veya gelişimle belirginleşen bir kusur otoplasti ile düzeltilebilir. Bu prosedür ayrıca yaralanmanın neden olduğu şekilsiz kulakları da tedavi edebilir.

Otoplasti, kulaklara ve yüze denge getirirken daha doğal bir şekil oluşturur. Küçük deformelerin bile düzeltilmesi, görünüşe ve özgüvene derin faydalar sağlayabilir. Çıkıntılı veya şekil bozukluğu olan kulaklar sizi veya çocuğunuzu rahatsız ediyorsa plastik cerrahiyi düşünebilirsiniz.

Kulak ameliyatı neleri tedavi edebilir?

• Aşırı büyük kulaklar- makrotia denilen bir durum
  • Değişen derecelerde bir veya her iki tarafta meydana gelen çıkıntılı kulaklar- işitme kaybı ile ilişkili değil
  • Önceki kulak ameliyatından yetişkin memnuniyetsizliği

Kimler kulak ameliyatı için iyi bir adaydır?

• Sağlıklı, yaşamı tehdit eden bir hastalık veya tedavi edilmemiş kronik kulak enfeksiyonu olmayan kişiler
  • Yaşamı tehdit eden bir hastalığı veya iyileşmeyi engelleyecek tıbbi durumları olmayan sağlıklı bireyler
  • Kulak ameliyatı için olumlu bir bakış açısı ve belirli hedefleri olan kişiler

İşlem lokal anestezi ve genel anestezi altında yapılabilmektedir. Operasyondan sonra 1 gün hastane yatışı ardından hasta taburculuğu sağlanmaktadır. Duruş ve görünüşünüzü oldukça değiştirecek olan bu operasyon 45dk ile 1 saat arasında sürmektedir.

Lütfen formu eksiksiz doldurunuz.

282x71Beyaz Kaplama Logo Png

Altınkum Mh. 416. Sk. No:1 K:3 Konyaaltı / Antalya